- For the very first time

Sitter med färg i skallen,svart, som jag förövrigt har placerat dit helt själv. Och förövrigt är det första gången jag färgar hela mitt hår helt själv.
Om fem minuter ska färgen ur, sen är det bara att vänta tills det torkar, sen vet jag om jag kan lägga ner det där med att färga håret på sig själv.

Det knepigaste med svart färg är att det i stort sätt ALLTID lyckas bli mörkbrunt/flammigt/prickit, så har jag lyckas undvika de flesta av dom dilemmana är jag nöjd. Ja, gärna hela håret får ju vara färgat också, då skulle jag bli lite mer nöjd ändå!

Från det ena till det andra, kollade vädret som skulle vara under slutet av veckan i Rejmyre, och det skulle faktiskt inte regna så mycket,bara lite på lördagen så jag hoppas fan dom håller vad dom lovar nu! Visst, kanske inte blir Las Palmas värme MEN i stortsätt bara det inte regnar är jag nöjd. WOHO TAGGAD TJEJ!

Så nu får vi se om det blir Rejmyre på torsdag i alla fall!

Nu ska jag skölja ur färgen,TJINGELING AMIGOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0