- Have2Have

Om någon trogen läsare minns, så skrev jag för ganska längesen att jag hade kärat ner mig i ett par skor från have2have.se som jag hade tänk införskaffa DOCK hann dom ta slut innan pengar infann sig sen har dom varit slut på deras sida tills nu.
Och nu är dom på rean till på köpet! Så fick lägga ut 199:- för dessa som jag har velat haft huuuur länge som helst, så nu väntar jag bara på lite party så man kan inviga dom!

 

Verkligen totalälskar färgen! Superblå! Dock ligger klacken på 15 cm så dessa får jag nog köpa party inlägg till men det är det ju värt!

Nu ska jag sussa
TJINGELING 


Kommentarer
Postat av: Juliette

Sv: Hihi tack! :D



Du, alltså skulle du vilja hitta på något någon dag? Kanske fika eller äta glass på torget eller något?

2011-08-16 @ 23:10:13
URL: http://misslejonord.blogg.se/
Postat av: Juliette

ah, men vad bra! ja absolut, jag tror nog att jag kan hela veckan, efter tre eftersom jag börjar skolan nåsta vecka (:

2011-08-17 @ 23:13:24
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0