- Tröstshopping



Klänning-Gina,199:-

Tunika/skjorta-Club L,199:-(ser lite skumt ut,men den är superfin på)

Köpt för ett tag sen,men inte visad här,så slänger upp den när jag är igång, Typ spets/frans poncho aktig-Gina,199:-

Liten brun läderväska också köpt för ett tag sen, det här är helt klart en favorit, helt perfekt storlek och sen älskar jag fransarna! Plus på det hela så var den ett riktigt kap! Hade kostat över 500 jag betalade 110:-, den är från nån affär i linköping, I LOVE IT!

Har även köpt en poncho från gina(den som är med på TV-reklamen just nu)köpte den svarta(ovanligt) tror den kosta 149? om jag inte minns fel.

Tröstshopping är min grej, tror jag fasiken.
Nu ska jag söka jobb.
TJINGELING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0