- allt stinker

Jag mår verkligen wierd alltså, kan inte sätta fingret på det, känns som jag är bakis typ. Jobbigast är dock lukterna, tycker allt luktar så jävla starkt helatiden, hade på mig en tröja idag som jag hade sist när jag lagade mat, vilket var några dagar sen,den staaaank vitlök så fick byta eftersom jag mådde så jävla illa av lukten,as wierd. Det är väl klart att det finns bra lukter också, men tycker det mesta bara luktar starkt och äckligt just nu. Kanske borde köpa en sån där bubbla av plast och glida runt i, kanske kan funka, det vill säga om den inte stinker plast ;) Nu ska jag fortsätta med att kolla serier,sen försöka sussa. tjingeling amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0