- det svåra

det svåra med vänner är att, dom i stort sätt kan behandla dig som en påse skit och man känner sig ändå skyldig till att man är osams fast man egentligen inte är boven i dramat. Jag har lärt mig det här typ hundra gånger utan att ha blivit något smartare. Man kommer tillbaka och tillbaka och tillbaka, man ger sig, man ger sig, man ger sig. Och jag har funderat hundra tusen gånger om man verkligen borde må så här om man nu är vänner och svaret jag kom fram till är nej. Så varför känns det iallafall inte rätt.
Svaret jag kom fram till då är, dom bra minnena.
Det jag måste jobba på nu är alltså, låta dom bra minnena ta över dom onda och gå vidare. Du har sårat mig för sista gången, min s.k vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0