- vilsen

jag borde verkligen sova.
Det är en fin gräns mellan respekt och rädsla.
Jag snackar random nattsnack.
snart är det julafton, den ska firas på fyra ställen på en dag, farmor och farfar, Sebbes fam, Sebbes mormor och sen avslutas här hemma. vi ska grilla i stället för att äta julmat och det känns awesome!
jag fasar för imorgon(tisdag) jag ska prata med min handledare om praktikbeslut(inget snack om saken här det är ren rädsla)att faktiskt vara rädd för en människa är en obekväm känsla, var längesen jag kände så.

jag saknar någon som förstår mig när jag är deppad, någon som inte tycker jag är så himla svår och knepig, för jag är nog inte så svår egentligen. någon som inte tycker jag är världens jobbigaste om jag är ledsen, tårig och bråkig.

mest av allt vill jag ha ett jobb i julklapp och sen känslan av att jag faktiskt kan klara av att ta körkort, då den lilla känslan av det jag hade kvar har försvunnit.

usch. emmelie erkänner, jag har en jätte,jätte,jätte dålig period nu, så nu ska jag inte skriva igen förrens det är bättre.


Kommentarer
Postat av: Juliette

du vet att jag alltid finns här för dig!

jag är själv sån, att jag tycker jag är jobbig alltså. det är bara att höra av dig om du vill! <3

2011-12-19 @ 09:07:05
URL: http://misslejonord.blogg.se/
Postat av: ronjj

2011-12-20 @ 09:05:18
Postat av: Ronjj

Komsi komsi finaste =)

2011-12-20 @ 09:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0