- Arg

Jag är så arg på mig själv, för att jag tillåter mig själv att må dåligt igen och att jag tillåter folk med dåliga kommenterarer att nå in till mig.
Det är som min "jag-är-starkare" mur har rivits, jag som faktiskt hade kämpat ganska väl med den.

Idag har jag haft en klump i halsen hela dagen, ni vet som man kan få när man håller inne gråten?
Jag vet inte vad jag vill just nu,inte alls,sova kanske?

Nästan vecka ska mamma och jag troligtvis på semester i alla fall, vet inte om jag känner för det nu egentligen, men det kanske blir bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas allt blir bättre!



Sv: Ja det ska bli kul faktiskt :) Absolut! Det var ju så länge sen!

2011-07-12 @ 09:48:25
URL: http://eeeelinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0