- DÖ!


Alltså jävla p-stav gå och dö.
Jag tackar dig för ditt eviga stydd utan att du viker från min sida en enda gång! Men nu har du gått för långt så är det bara! Du har gjort så jag har mensvärk i två veckor utan stopp och utan något mer än värken, som tur var hjälpte tabletter från apoteket mig att komma över den väldiga smärtan som du hade orsakat mig! Men nu är det fasiken inne på tredje veckan du har fått mig att blöda, ska det vara så? Trodde du skulle vara min skyddare forever men nu har du faktiskt gått över gränsen och jag kan inte bara stå kvar och vänta på att du ska ändra dig, så nu är det dags för mig att ta tag i saken och gå vidare.
Jag önskar dig all lycka i världen och tack för den här stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0