- Great!

Idag har ändå varit en rätt bra dag och jag känner mig rätt glad vilket får många plus! Har inte gjort något speciellt egentligen men sakerna har gjort kommer troligtvis leda till något bra vilket är fina fisken. Eller ja, en del av sakerna i alla fall ;D

Började dagen med att måla klart det lilla jag hade kvar hos farmor och farfar så nu är allt klart där, så det är skönt.
Jag har i några dagar funderat på hur vi ska göra med ljudet på skogsröjet(hade noll musik i campet på SRF vilket var lite trist)då jag kände för att jag ville fixa något ljud så har jag kollat runt lite på internetet efter bra lösningar, men allt är så himla dyrt när det ska räcka länge(batteritid) men även behöver räcka ut ganska långt,ljudet alltså.
Och jag har inte råd att lägga typ 2000-3000 på ljud, då funderade jag på att bygga en egen "musiklåda" som man kan se på dom flesta festivaler.
Snackade lite med bror om det eftersom jag inte kan något alls om el och sånt där, han trodde inte det skulle vara några problem att fixa men att det kanske inte blev så billigt iaf.
MEN hur som,han frågade varför jag inte tog min gamla cd-spelare för? Då tänkte jag ja,varför gör jag inte det för? Relativt bra ljud och betterierna ska tydligen hålla ett bra tag, lite trist att man måste köpa/bränna skivor dock MEN saken är den att vi kommer ha bärbart ljud i slutändan,superbra!
Haha helt knasigt att jag inte har tänkt på den innan! Den har ju bara legat och skräpat i x antal år,men nu får den en meningen igen ;D

Sen idag har jag även handlat klart det sista inför S födelsedag som är 5e aug, om jag inte kommer på något mer som jag vill köpa ;D Kan tyvärr inte skriva vad jag har köpt eftersom jag vet att det händer att han glider in här och läser, men jag tror det kommer bli superbra!

Well nu ska jag fixa lite käk och måla naglarna och imorgon blir det äventyr med Moa och Jessica,hur bra?
Jävligt bra!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0