- IHI,onödigt som fasiken!

 Okej, Nelly hade stor rea så fick bli dom här två skorna, dom underst är FAKTISKT guldiga, inte "beige-soffa-tyg" som det ser ut som. Man ser bättre det guldiga på deras hemsida, men dom är jag riktigt nyfiken på!Kan bli en bra utgång-sko! 
Dom vita tycker jag är så där ful/snygga, första gången jag såg dom tänkte jag bara WTF?!....ulgy-.- MEN nu när jag har sett dom till några outfitar och sett dom på en del, så tycker jag mer om dom!
Tror dom kan bli bra med någon av mina långklänningar och fram för allt kanske lättare att gå i eftersom det är nästan hel platå? Hej, spice girls! Nej, men mobba mig inte det kan bli bra! Annars äre bara att skicka tillbaka dom, eftersom det även är gratis retur just nu,superfiffigt EHEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0