- Som hundra år

Jag överväger att lägga ner bloggen, men det känns ju ändå lite trist eftersom jag faktiskt vill skriva ibland. Så än så länge stannar den!

Just nu är jag förbannat trött och hungrig, har inte ätit kvällsmat kom jag på, så får fixa efter jag skrivit en rad eller två.
Jag är bara så jävla trött på allt just nu, dock var sweden rock jävligt värt! Slog lätt peace and love, vädret har dock varit bättre på p&l men själva festivalen så slår SRF p&l helt klart!
OCH om jag har tur blir det skogsröjet också! Den biljetten är relativt billig, ca 800 kr och tält och alla sånt där har man ju så det behövs ju inte köpa. kommer säkert bara köpa kläder i alla fall om jag inte köper en biljett, så en till festival i stället för kläder kanske inte skulle vara fel!
Får se hur mannen känner om det hela, han var dock på när vi sncka om det sist men får se när jag får pengar.

Ah, shit kul inlägg? Tänkt skriva att jag ska bättra mig men det är lika bra att låta bli eftersom jag kanske håller det i en vecka sen blir jag seg igen haha!
Hur som imorgon blir det örebro med mamma, det ser jag i alla fall fram emot annars kan det mesta typ gå och dö.
Nu ska jag gå och kolla om det finns något att mumsa på!
Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0