- EH HE.

Blev en heldag i Örebry idag, hade bestämt mig för att jag skulle kolla efter någon form av boots och ett par ljusa jeans! Mamma köpte sina ljus och vi kollade stege till taket(sotaren klagade sist,förstår honom det fattas typ fem steg i slutet av taket)
Sen skulle vi till Chilli(stavning?) inredningsbutik i alla fall! Där jag tidigare hade handlat en ljushållare, för jag skulle kolla om färgen var okej när det brann ett ljus i den och den fick mer än godkänt så idag fick en till likadan följa med eftersom jag bestämt skulle ha två stycken ;)

Sen vidare till sökandet efter jeans och boots, hittade jeans på rean från cheap monday, dom sitter alltid så skönt så ett par såna för 299:- fick följa med hem. + till att dom var på rean och ett + till för att dom hade världens finaste ljusa färg!
Sen vidare till din sko där jag hade spanat in ett par boots, fick ta en storlek mindre än vanligt och kom hem med ett par super fina boots, låga, svarta och med band/spännen runt vristen,dom gick lös på 299:- dom med! MEN jag var väldigt osäker på om jag skulle köpa dom eller inte,eftersom jag behöver spara pengar! Så dom åker tyvärr tillbaka. Trist men jag behöver spara mer pengar!

Hur som helt så var dagen trevlig som det brukar va när mamma och jag handlar, dock kom både mamma och jag hem med skoskav som bara den!
 Älskar verkligen färgen på dessa byxor! Dom är dock ljusare i verkligenheten,love!
 Himla svårt att få till dom bra på bild,ser allmänt konstiga ut på bilderna tycker jag,dom är super fina i alla fall!:D

Wiie,tänkte försöka hinna lägga upp en bild på min tetuerings idé också, ska troligtvis snart boka till med mammi och pappi, för dom ska också fixa, mammi ska fixa två nya medans pappa bara ska fixa till en gammal som inte riktigt blev klar då den förra tatueraren bara försvann typ? haha,han slutade svara på telen/mail osv i alla fall.
Haha ja,ja shit happens!
Nu ska jag glutta film och varva ner
Peace!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, dom där döskalle-ljusgrejerna är assnygga! :D jag har spanat in dom ett par gånger :)

2011-03-01 @ 23:17:04
URL: http://eeeelinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0