- Krystat

Idag blev det jobbmässan, var bättre än sist men ändå igen hitt, skulle lämna på volvo men dom sa att man skulle skriva in sig på deras hemsida i stället, så lämnade bara på citygross, resten var inte mycket att hurra över alltså mest sälj jobb.
Men eftersom jag hade skrivit ut 987654567890 CVn så passade jag på att lämna ett på carlings när babe och jag vandrade till Jensen, där vi åt mat, mmmm kött!

Har ju inga pengar så hade med sånt där stämpel-häfte till Jensens så jag skulle få min mat gratis, så jag lämnade fram häftet EFTER han hade dragit ut kvittot och bara därför fick jag inte den gratis, varför inte bara vara lite service inriktad och gå och dra ut ett nutt kvitto? Hallå,kunden har rätt liksom? Nej,sånt där kan jag bli sur på, men iofs har ju dom fått bajs kritik så..
Saken var den att jag hade ju noll pengar plus att jag hade glömt min plånbok hemma så hade ju räknat med att få den gratis, som tur var hade ju babe pengar så han betalade så länge, men det känns ju inte helt kul :/
DUMMA JENSEN!

Well nu ska jag prata med mannen sen sussa!
såååå
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0