- Leave a scar

Okej,jag vill inte skriva meningen med idéen om den här tattoon,vissa som känner mig väl kommer säkert förstå innerbörden, så själva meningen med tatuering kan inte bli fel därimot placeringen är jag inte hundra på har dock sett en annan haft en text på samma ställe och det var MUMS på den tjejen,dock var hon i stortsätt plattbröstad och mina bomber kanske kan dra ner på snyggheten med tanke på placeringen?

Okej,kanske inte den bästa bilden, hur som helt texten ska börja lite "bakom" armen och sen gå framåt som det gör på bilden, alltså idéen ser as snygg ut i mitt huvud men kanske blir helt crazy när den väl är på plats,vad tror ni? Tänker ändå att man kan faktiskt täcka den om man vill,vilken kan va bra att ha lite i åtanke i alla fall. Slänger upp en bild på texten och fonten som jag valt också eftersom hela texten är svår att se ;)

Jag tror det kan bli fatnice i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag tror att det kommer bli nice :)

2011-03-02 @ 16:19:42
URL: http://eeeelinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0