- LEOGUMMI

Jag har verkligen inget intressant att dela med mig av idag, förutom att mitt öga är irriterat och rinner sönder,spännande va? Nej,kanske inte ;)
Hur som!
Jag har alltid velat haft gummistövlar men jag är jäävligt kräsen vad det gäller gummistövlar(låter som jag brukar köpa det var och varannan dag,så är ikke fallet,så klart) jag kommer ihåg mina ljuslila som jag hade sist när jag typ var 3-4 år, dom älskade jag!
Sen dess har jag inte hittat några som har varit lika bra,MEN idag som ett givet reklamblad från himlen kom coops tidning hem till oss med ett par leopard gummistövlar för endast 199kr!
Och dom var fina! OCH det var snörning på dom,vilket jag tycker är lite extra sött!
WIHO så ska till marieberg imorgon med mammi och köpa såna OM det finns i min storlek!
Så då om dom nu finns,ÄR JAG REDO FÖR SVAMP-PLOCKNING OCH LERIG-FESTIVAL DELUXE!
Bild snodd från google,liknar inte dom jag har spanat in så mycket men dom fick duga bara för att!
Nu ska jag terra min pojkvän med söta meningar på msn sen ska jag kladda på min tattoo idé,den andra jag har!
TJINGELING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0