- Matlagarn!

Sämsta sug dagen ever verkligen!
Anyhoo har lagat mat gånger två idag,händer inte ofta det då man blir ganska bortskämd då mammi alltid är hemma och gör mat,men idag kände jag att hon behövde vila så då blev det först ungspannkaka,hade längtat efter det hur länge som helst så det var as gött!
Sen nu lite senare på kvällen blev det champinjonsoppa med vittvin! Den blev kanoners också,inte jätte avancerade saker men jag håller mig till det som jag känner inte kan gå åt skogen,lika bra ehhe ehhe! :D

Såg förövrigt meangirls2 idag,den får en tumme ner och hamnar i samma fack som så många andra uppföljare som bara lyckas bli sega och mindre bra än ettan! Men tycker absolut att den är se värd EN gång i alla fall ;)
Eftersom den här dagen kan ta sig någonstans ska jag fortsätta den med Harry Potter maraton! WOOPWOOP

Måste komma ihåg att ringa till barnmoskan med,jävla p-staven vägar funka,igen!
När jag satte in den funkade den inte förrens det tog slut mellan mig och J och sen funkade den fram tills nu när jag har Sebbe,kul! Alltså den skyddar ju och så men tjejveckan blir till tjejmånader om man säger så,vilket inte uppskattas alls och speciellt inte nu när jag ska till Thailandet i slutet av månaden, ska jag inte kunna bada ordentligt på två veckor i 35+ så går jag nog under!
Well nu om det nu ska jag dra mitt tillbaka till sängen och kolla vidare på HP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0