- Så lät jag den där ångesten komma igen

Shitpommes, åtta dagar kvar tills jag kommer sitta på ett flyg,jag är livrädd.
Vill mer än allt till Thailand men jag är så jävla rädd för det där med att flyga så jag dör och det blir fan bara värre gång för gång, man kan ju tycka att det skulle vara tvärtom men ikke!
Jag är livrädd med stil!

Hur som, min klänning/tunika som jag van på tradera kom idag woopwoop, den var så där fin som jag minns den när jag spanade in den på gina när den fanns där,men hade då för lite cash! Men nu finns den i mina ägor!
Fixade även ihop semlor idag,hur bra? Jag trodde det skulle bli katastrof, så typsikt mig när jag bakar jag kan inte ens baka muffins typ, men jävla vad fin fina semlorna blev! Lite pluspoäng till mig där!

Pimpade ett par leggings igår också, eller idag kanske, fixade dom på kvällen/natten så kan ha varit idag ;) haha arbetslös eller? Hur som slänger upp en...nej två bilder på hur resultat blev för er som är intresserade! Och även en bild på klänningen ska upp också!

  Haha snyggt med stökgolvet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0