- sorri

nu var det alldeles för längesen! men jag har ingen ork till att blogga och känner att jag har nada intressant att dela med mig av.
Vad har hänt då? Inte mycket alls faktiskt, lever för helgerna just nu, då jag är med Sebbe(jag är lite toffel haha)Nej men jag börjar bli lite halv depp igen då äre skit skönt att va med någon som tycker om en så där extra och kan krama en lite extra!

Förra veckan var jag dock hos familjen Lejonord, det är alltid lika trevligt,där flyger bara tiden iväg, jag älskart! Så då blev det scrappa mer i london albumet och kolla konstig film och käka gott, fick även skjuts hem av världens bästa Rasmus! Den mannen är näst bäst efter Sebbe helt klart! Han kan verkligen det där med att göra en glad hur dåligt man än mår!:D

Imorgon ska jag in till öret med mammi hon ville till ikea så jag ska göra henne sällskap,bra att det händer något i alla fall,det tackar vi för!
Nu ska jag prata med mannen sen sussa! ska försöka uppdaterna mer,jag lovar!
Ha det gött så länge!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0