- Tjugofem dagar to-go

25 dagar kvar tills vi åker till Thailand, har suttit och läs på forum fram tills nu om allt möjligt i shopping väg mest då, kläder skulle tydligen vara super svårt att hitta om man inte hade max strl M(i svensk strl) vilket kan bli lite trångt över brösten för mig,så får se om man hittar något what so ever! Hatar när det sitter för tight liksom!
Men äkta converse för 200 sv/kr skulle finnas att få tag i,golden! Så om jag inte hittar kläder får jag väl tröst shoppa converse ;)

Anyyhooo nu ska jag fasiken sussa så jag orkar med uga imorgon,snart är det slut på det,skönt men samtidigt inte för då blire tillbaka till arbetsförnedrigen,kul äller? njaaaa
Sooo so long!
Pecae!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0