- döden

Idag var allt frid och fröjd jag var glad över att jag snart skulle ha lunch, jag höll på med kosmetiken så skulle jag snurra runt för att gå in i lagret, då står döden där!! DOMDOMDOMT! okej, kanske inte döden, men min handläggare från arbetsförnedringen, hjälp tänkte jag. Jag är livrädd för honom, han ville bara kolla läget men det räckte för mig för att förstöra den lilla positiva och uppåt känsla jag hade.

Sen sa han direkt att jag skulle kolla ny praktikplats, ingen lugn och ro här inte. Ska ju liksom byta handläggare i mitten av dec måste det vara så bråttom med honom då? Han kommer ju inte ens ha kvar mig OM/NÄR den nya praktiken skulle bli eftersom man inte får praktisera över julhandeln för facket. Whats the hurrycurry dude?
Eller ja, han tänker väl det är bra att vara ute i god tid.
Ja, den som överlever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0