- en missad dag

Hade migrän idag när jag vaknade, det var längesen känns det som, så blev ingen praktik för mig idag, trist!
Men imorgon(idag) ska jag iväg igen, så borde väl sova nu men det är svårt när man i stortsätt sovit hela dagen för att få bort värken och att man inte orkar så mycket annat. Men mår over all ganska konstigt just nu, trött hela tiden verkligen och hungrig som fan haha! Och magen är svullen som en uppsvälld jag vet inte vad, kanske beror på all mat i för sig, känns typ som tjejvecka är på g, fast jag inte ska ha det haha Men det är väl bara något tillfälligt hoppas jag :)

Sen ihelgen blir det Laxå, vankas fest och annat mys så det kan bli en bra helg!

Well, Well, Well nu ska jag sussa!
Natti amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0