- fryser ihjäl det är så kallt

Haha alltså Lindexs fikarum/lunchrum är skit kallt! Mina fingrar typ dör lite och tårna ska vi inte ens ta upp, dom tror jag redan jag har tappat ;) jag vet inte om det är för att jag är ganska frösen av mig, over all eller om det faktiskt är otroligt kallt i rummet, jag fryser hur som helst!

Ska ner och stå i kassan sen tror jag? Ska stå i kassan idag i alla fall även om det inte blir direkt efter lunchen.
Jag tycker det är läskigt, alltså det är helt klart kul, men lite läskigt är det allt! I alla fall nu när man är lite ovan, man vill ju snabba sig men samtidigt hinna allt man måste hinna liksom. Samtidigt som jag vill göra ett gott intryck både på kunden och den jag står med.

Men det mesta går faktiskt bra, det är typ returer,byten och avhämtning av paket som är lite knivigt!
Så det som går rätt bra, där måste jag öva på tempo istället, men som sagt var allt löser sig;)

Well, well, well, nu ska jag snart göra mig klar för att dra ner, hoppas man blir lite varm igen när man kommer ner :<
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Juliette

hade jag inte varit sjuk, hade jag kommit ner och köpt nåt bara för att du stod i kassan ;) & så hade jag varit en sån här riktigt besvärlig kund, du vet: "jag tänkte betala med kort. nääääää, jag betalar kontant i stället. oj vänta, jag har så mycket enkronor. en krona, två kronor...... 47 kronor....."



hahaha nejdå! :D<3

2011-11-22 @ 15:42:41
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0