- hatisk!

Yey lunchrast nu, sen är det bara alla timmar tills kl 18 kvar, inte okej på en fredag! Kommer komma till Laxå typ vid 21 :/

Anyhoo sitter och funderar som vanligt, den här gången går mina tankar till bröst! Jag förstår mig inte på folk som opererar så brösten blir så stora så dom typ täcker hela ansiktet och halva magen. Stora bröst är inte så glamoröst egentligen.

Jag har alltid haft ganska stora som ploppade ut ganska tidigt, jävlar vad jag tyckte det var jobbigt när alla andra i klassen bara hade platta eller bara början när jag redan var på väg liksom. Sen vande man sig och började se fördelarna, dom få som finns ;) sen ett tag tänkte jag inte så mycket på det men NU, alltså det finns inte bhar i min storlek nånstans typ(om det inte är i 500kr-> klassen) vilket jag verkligen inte har råd med så det slutar med att man tränger ner dom i en D-kupa och hoppas på att dom inte ploppar ut och står ut med obekvämheten.

Sen likadant med skjortor en del klänningar som typ har försydd plats för brösten, såna kan jag typ aldrig ha i min storlek utan att brösten sabbar allt, då kan man ta några storlekar större, men då sitter resten oftast inte fint.
Har tex en jättefin spetsklänning där platsen för brösten är för liten så brösten blir delade i två av sömen under brösten, snyggt med fyra bröst?

Sen det med bhar igen OM det nu råkar finnas en i min storlek är den oftast otroligt tantig och ofta om dom inte är tantiga är dom ostabila, vilket leder till obekvämhet.

Sen en sak som att sporta/dansa/röra sig med bomber är INTE kul och jävligt fult, dom hoppar som fan vilket ibland leder till att det faktiskt gör ont. Och nyckelbenen blir formade efter bh-bandens tyngd, ryggont är ju ganska vanligt också.
HAHA klagar sönder? men idag är en sån dag jag är arg och trött på min boobs-.- ska dock köpa en ny bh idag:D dom hade fått in DD,F-kupa på Lindex, en vanliga tshirt-bh but still, den såg jätte skön ut och den var billig! Så alla ni med lite större boobs som inte vill betala massa pengar, glid till Lindex!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0