- Lunch

Sitter i Lindex mat/fika-rum, har lunch, har käkat köttfärssås och spagetti. Har under förmiddagen sett typ hundra bebisar, vilket har fått mig att spekulera så här under lunchen.
Tänk vad sjukt egentligen, det kan växa en liten person i min mage(haha, lät lite där som jag tror att det ät så men så är inte fallet, jag bara menar att jag är av det kvinnliga könet) det är ju sjukt egentligen! Tänk vad coolt det skapas en ny liten människa i en annan människa! Alltså man är ju van vid att det funkar så så man kan inte lägger ner så mycket tid på att fundera över det innan man är gravid(om nu gravida kvinnor tycker det är as häftigt hur det funkar) men ja tänker man verkligen på det, är det ju fantastiskt hur det kan funka! Jag är imponerad!

Haha random tankebabbel!

EMMA, om du läser det här, vad ska man klä ut sig till på lördag?

Nu ska jag gå på toa, sen ska jag fundera på vad jag ska göra med resten av lunchen kanske lika bra att dra ner och köra igång igen, kul och sitta här ensam och fundera över hur kroppen funkar haha!
Bjuder på en super charmig lunch bild, gillar att min hud ser helt missfärgad ut:)

Sail on dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0