- lunchrast

Jag har väl inte så mycket vettig och skriva egentligen.
Det var tydligen en kund som svimmade i butiken nyss, läskigt, hoppas det löste sig.

Well, well, well fredag alltså! Skulle inte banga och sluta nu alltså hoho MEN det är som det är! Det är ju trots allt rätt roligt på Lindex, kosmetik är nog roligast tror jag. Dock inte så kul när gamla tanter/damer kommer och drygar :( typ bara dom som är otrevliga(menar inte att alla är det)dock endast äldre som har drygat med mig under tiden jag varit här haha!

Det var en igår tror jag, som var as arg för Lindex var dyrare än Ica på en loreal vara(20%off på alla loreal varor nu)så då sa hon att vi skulle ha samma pris som ica från början sen skulle det vara nersatt, men Lindex ligger ju lite högre i pris än Ica, då blev hon jättearg och sa att vi lurades och grejer! :o DRAMA!

Sen har jag fått en jätte finne på pannan, den gör jätte ont :( och jag har nojja att slå på den på natten?! Två dagar i rad nu har jag vaknat av att jag har slagit till på den sen bara PAAAIIIINNNN! alltså det gör så jävla ont, ni vet typ som när man råkar riva sig i näsan så göre galet ont och så tåras ögonen! Typ så blir det fast i pannan:(

Dom dom domt! Nu ska jag fortsätta dricka vatten, as törstig! Sen ska jag kila ner om en stund, sen ska jag hem och ta det jävligt lugnt ihelgen!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0