- natt ångest

Som vanligt får jag ångest när jag ska sova.
Just nu är det mest med julklappar, har precis betalat klart alla räkningar och betalat tillbaka pengar till mammi&pappi som jag lånade till det jävla dyra busskortet!
Så nu var typ alla mina pengar slut typ innan jag ens hann få dom? Tänk så har jag inte råd att köpa julklappar till alla iår?:( visst, mamma och pappa säger att de inte måste ha något men jag älskar att köpa julklappar och ska jag inte kunna ge dom något när dom ger mig?
Jag blir ledsen i alla mina ögon när jag tänker påt, jag önskar så att jag hade jobb/extra jobb så man kunde spara undan lite iallafall till sånna här tillfällen, dom pengarna jag får är inte mycket att spara på om man säger så.

Glad att jag inte behöver betala något hemma än iallafall! Åh jag hoppas verkligen pengarna räcker till julklappisar och till att leva, för det måste man ju också har jag hört!
Hemska pengar ni förstör mitt liv:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0