- nooooes!

Kuljul! Troligtvis har jag dragit på mig något skit, mår så himla dåligt, var längesen jag mådde så här illa alltså! Så himla typiskt när man inte har haft något på dagarna hur länge som helst, självklart att man ska börja må skit då när man väl fått något att göra?

Får se hur jag mår imorgon(idag) när jag vaknar om det är något bättre, lite skit får man stå ut med men är det föör mycket kan jag inte gå iväg. Så himla typiskt! Sen känns det extra jobbigt eftersom jag redan vart hemma en dag, då jag hade migrän. Kul och bli hemma igen för att jag är sjukt, då lär dom ju säkert få bra intryck av mig?-.-

Usch, ledsen och illamående tjej går och lägger sig och hoppas att lite sömn löser allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0