- det löste sig

Styrde det jag hade tänkt på fredagen för mina leggings hann komma! Så himla najs! Kvällen isig var ganska stressad, jag hann inte ens äta, det var ju dock mitt egna fel, för jag planerade som en kratta.

Hur som, var både inne på frimis och strömpis, frimis var vi bara inne på och sen vände, fy fasiken vad litet det har blivit! Typ allt var avstängt, bara ett dansgolv var öppet, så vi drog. Och på strömpis var det i stort sätt kö till slottet, bara en liiiten bit därifrån. Till slut kom vi in, var väl där i en halv timme/timma sen drog Sassa och jag därifrån, krogen är verkligen inget för mig längre, jag tycker det är sjukt trist!
Nej, jag röstar för hemmafester brukar alltid vara grymt mycket trevligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0