- en för mig,nånstans

FYFAN VAD ARG JAG ÄR, DET ÄR EN FLUGA SOM FLYGER SOM FAN I/PÅ MITT TAK, LÅTER ASMYCKET,SKIT STÖRANDE.

Hur som helst jag är förvirrad.
Förvirrad som fan.
Kan inte säga mer egentligen för det är för nära mitt hjärta.
Åh, jobbiga sak! Plus att det finns verkligen inte en ända människa i hela världen som jag kan prata med det om. Det skulle inte gå att förstå, inte ens jag förstår nog. Hur kan det vara så rätt men ändå vara så jäkla fel? För det är fel, så jävla fel...eller?
Dö tankar dö.
Nu ska jag försöka räkna får,eftersom inget annat jag har provat i dom närmsta timmarna har ju tydligen funkat.


Kommentarer
Postat av: Veronie

Jag kanske förstår mer än du tror!

2011-10-23 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0