- lite som hemma

Idag var jag i mitt andra hem kan man väl säga, en homie fyllde den 6:okt så skulle fira henne.Det hela blev hur bra som helst och var hur trevligt som helst! 
Ibland glömmer jag bort hur otroligt skönt det är att bara få vara där och känna att det är okej att jag finns där och är med, även fast det är som det är.
Men det hela är inte så konstigt egentligen, i alla fall inte för mig.
Ibland känns det till och med som jag är född i fel familj och borde vara där istället haha!
I alla fall nu när det är svårt hemma, men vem vill inte rymma hemifrån då? 
Känns även som inlägget blev lite random, men det var ändå något som måste få komma ut liksom.




Just det, fick en burk av mitt favorit te idag, snacka om att jag blev glad! Så tack så mycket till er och tack för dagen!<3


Kommentarer
Postat av: Extra-Mamman

Du HÖR hemma hos oss och det ÄR ett hål utan dig och du FÅR komma närhelst du vill eller behöver. Vi behöver DIG!

2011-10-10 @ 18:32:08
Postat av: Juliette

aw, vad fint! alltså, kom när du vill hur du vill osv, jag älskart när du är här!

och behöver du någonstans att rymma till vet du vart du kan komma!

<3

2011-10-10 @ 22:32:10
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0