- onsdag

Idag har varit en upptagen dag,som vanligt. Fattar inte hur jag kan ha så mycket att göra helatiden även fast jag inte har det liksom, men så blir det väl när man ska hjälpa till hemma med allt.

Idag var jag i alla fall i örebro och lämnade CV blev hela 11 cv utlämnade så jag är nöjd än så länge, skulle ju va fint om man fick något också så klart. Men det var ett ställe som lät positivt så håller tummarna för det, hon skulle höra av sig i nov.

Imorgon ska jag ha en date med Johanna,det var inte igår, har sagt aslänge nu att vi ska ses men nu så jävlar blir det av! Så då får vi se vad vi hittar på, men det blir nog trevligt hur som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0