- orka?!

Har legat i hundra timmar(känns det som) och försökt somnat, okej två och en halv i alla fall. Nu börjar jag bli hungrig i stället haha,dilemma!
Imorgon(idag) ska jag in till Örebro med mamma, min handläggare tvingar mig att söka praktikplats, så det ska göras, så förhoppningsvis somnar jag snart så jag inte ser död ut när jag ska försöka få butikerna att förstå att dom verkligen måste ha mig som praktikant! Lätt och övertala utan att man egentligen vill?
Men det är min väg till erfarenhet eftersom jag inte lyckas på något annat sätt,jag är inte bitter.

Det är för övrigt sjukt vad illa behandlad man blir på arbetsförmedlingen och speciellt av den s.k Per-Ragnar, min handläggare. Jag kan säga så här, han fick mig att börja gråta under mitt samtal och då har det fan gått långt, men då blev han i alla fall trevlig, men det är ju underligt att man ska behöva ta till tårar?
Känner pressen, tänk så får jag ingen praktikplats, vad kommer han göra då seriöst? Jag fruktar för mitt liv i alla fall.

Fy fasiken nu till lite mindre dramatiska grejer, jag vill till gekås soooo bad! Har till och med suttit och kollat bloggar, där folk visar upp vad de köpt, wtf? Jag vill! Man borde vara där minst en gång om året, nu vare över ett år sen jag var där, jag ska spara alla pengar jag kan och hoppas jag kommer dit snart, helst innan jag dör av arbetslöshets-vuxenlivets övriga frågor-deppet.
Nu ska jag blunda hårt som fan och hoppas att jag somnar snabbare än blixten!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0