- step one

Sitter och kollar på halv åtta hos mig och dricker coca cola och är otroligt stressad, som vanligt. Haha saken är den att jag i stort sätt inte har några sysslor nu, vilket gör mig stressad för jag tror jag ska missa att göra något och få skit för det sen ikväll haha!

Och jag hade precis kommit på vad jag skulle klä ut mig till på fredag(ska ut på krogen) men sen igår när jag skulle prova min silver leggings så var dom genomskinliga?! Bra där! Jag som var så nöjd att allt var fixat, saken är den att dom inte ens är tvättade så förstår inte hur dom kan ha blivit genomskinliga plus att jag bara använt dom typ två gr, men dom är från Thailand så kanske inte var världens bästa kvalité, synd! Så nu är jag stressad över det också, dock köpte jag nya silver leggings igår på tradera men dom kommer jag säkert inte hinna få :( fasiken alltså! Någon som har ett par silver leggings liggandes kanske?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0