- taco

Just käkat sönder taco, det var gott gott gott! Sitter och funderar på vad man ska klä ut sig till på halloween(lika taggad som alltid)samma sak varje år, vad fasiken ska man hitta på, man vill ju inte klä ut sig för mycket men det är ju inte kul om man kommer helt outklädd liksom. Vet att jag skulle kunna köra på som fan eftersom jag tycker det är så jävla kul att klä ut sig, men man vill ju inte vara värst men inte minst heller.
Vill ju helst att det ska vara så billigt som möjligt också, just nu i dom planerna jag har, är det enda jag behöver inskaffa är antingen peruk eller en sailor hatt, beror lite på vad jag bestämmer mig för att göra hoho. Ah nej men det tåls att fundera över helt klart! Sen är bara att hoppas på en awesome maskerad fest, har i alla fall en på g den 4 nov meeen det är väl en annan som jag hoppas lite mer på :)

Sminkningen från förra halloween på bilden, kommer jag inte på något får jag väl köra den igen:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0