- ta tillbaka

Som vanligt sitter jag öppe alldeles för sent och finner ingen anledning till att försöka sova, då det går ut på att jag ligger och vrider och vänder på mig, till slut hör jag bror som lämnar huset vid fyra/fem för att åka till jobbet,då brukar jag kunna somna in, tills runt nio när mamma kommer hem då ligger jag och snosar fram och tillbaka tills klockan är tio och det är dags att gå upp.

Hur som mina sömnproblem hör inte helt hit.
Jag kollade nyss The Runnaways, ja den var bra, jag gilladen den, skulle nog inte gillat den om jag inte visste vad det hela var om egentligen men nu var den riktigt intressant. Tänk om man levde då och var en as häftig rocker-tjej, vilket liv....eller? Jag skulle nog skippa dom värsta sakerna, but still, det känns som det var då rocken var riktig på något sätt.

Och från det ena till det andra, jag drog efter det in på facebook och kollade bilder från i somras, fan vilken värd sommar jag har haft!
Alla människor, all musik, alla banden, alla soliga dagar, all fylla(på gott och ont), all kärlek, alla skratt, alla knasigheter, alla skavsår och andra sår och sist men inte minst en silvertejpsklänning.
Tänk vilken tur jag har egentligen som hittills har varit med om så otroliga upplevelser ändå? Alla kanske inte var så bra, men det var ju upplevelser det med och om inte annat har det gett mig mer visdom längst vägen och ett eller två goda skratt!
Just nu sitter jag här och känner mig JÄVLIGT tacksam, tacksam för allt,även skavsåren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0