- natt-hunger

What up with that liksom? Jag är så sugen på mackor med sylt och jordnötssmör, jag tror inte ens jag gillar det egentligen, åt det typ en gång i 4:an det smakade skit!

Men nu såg jag i en film när dom käkade och kände att shit jag är värd en sån macka! Nej, så kul ska vi inte ha det.
Får dricka upp mitt stooooora glas med vatten i stället.

på tal om hunger, jag ska vara helt ensam under påsken,kul? Njaaa....bror kör på folk, mamma och pappa är ute med husvagnen och Sebbe lanar? Och jag är ensam helt ensam. Jag hatar att va ensam, har inget tvång av att umgås med någon men att veta att någon är hemma i huset är ju värt bara det. Jag tycker det är ganska jobbigt överlag att vara ensam men att behöva vara ensam på påsk känns ännu jobbigare på något sätt.
För jag vet att folk firar.

Skulle med till elmia var det tänk, men får se om jag får plats i bilen *håller alla tummar jag har*.Känner att då har det gått långt, jag till elmia liksom.
Visst jag får säkert va med i husvagnen, men hur kul är det när pärona har dragit dit sina vänner för att ha trevligt? Jag vet att dom skulle va hur snälla som helst MEN jag skulle känna mig ivägen.
Så fråga bror om jag fick följa med till elmia kändes ganska självklart då liksom.
Jag vill bara inte va ensam på fucking påsk...

Gud nu måste jag verkligen sova, ska ta min första tripp till marieberg med bilen imorgon(har näver kört där, inte ens övningskört)ihhh nervöst! men det går nog bra, bara att hålla tummarna för att mina medresenärer överlever! sååååå
natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0