- tja tja!

Har precis ätit upp en matlåda(nej inte själv lådan) full med nästan bara ärtor, nu är jag helt ärtig i halsen. Hoppas att jag kan bota det med vatten!

Omg var inne en kvinna förut med två stora påsar med kläder som hon ville köpa tillbaka för att köpa igen med erbjudandet som är just nu(ta 2 betala för 1 på rean)jag ville kasta saker på henne då! Alltså jag fattar ju att hon ville göra det, alltså köpa om, men galet jobbigt för mig haha! Är lite orolig att jag missat någon av varorna, galet svårt att hålla koll på alla varor fram och tillbaka så där när det blir två berg med kläder. Åhhhochhåå!
Well nu ska jag dricka vatten och hoppas ärtsörjan i halsen försvinner!
Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0