- good work

YEY Andrea är på Lindex idag, vilket betyder att jag inte behöver stå i kassan 10-18, nu behöver jag bara stå 14-18 såååå skönt att få lite "paus" från kassan då jag alltid får stå där annars, då jag är van vid det här laget är det ingen big deal dagen flyter på, men nu när jag får vara ute i butiken går tre timmar bara POFF! Variation förnöjer you know! Samtidigt som jag blir lite mer osäker då jag inte är så van att vara i butiken är det otroligt kul! Visst vet inte vart alla grejer är precis men lite hum har man ju sen är det bara att göra det bästa av det hela. Kul! Och varorna gick super snabbt att plocka upp! Jag brukar stå ensam och packa upp typ, då brukar det blir klart vid kl 3-6 nån gång beroende på hur många lådor det kommer, idag var det ca 11(ganska mycket) och vi blev klara med allt till kl 12, duktiga! Frågan är ju bara vad jag ska göra ny i kassan då jag inte har kläder att packa upp, får hoppas att det ät så pass många som handlar så jag får stå vid kassan hela dagen ;) well nu ska jag dra ner igen tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0