- helgen

Helgen har gått sjukt fort! Iofs har jag ju bara haft helg sen kl 14 i lördags. Då började jag, Sebbe, kirre och Patrik med att åka till Örebro alla hade grejer att handla, blev en snabbis för att sedan dra hem och gå ut med hundarna sen tog Sebbe och jag det lugnt bara, kollade film och halvsov lite. Sebbe ville bestämt va vaken till 00:00 då han fyller idag, så han ville öppna sitt paket från mig. Han öppnade det(presentkort på 1000:- på tatuering) sen somna vi. Idag har vi firat honom med hans familj+släkt. Kom hem för en stund sen nu har jag bara myst med familjen men ska gå och sova nu och ladda om för en ny vecka full av jobb! Go go go! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0