- jag är sämst

Alltså idag är jag så trött så det svider i ögonen MEN jag får skylla mig själv, började 12:00 idag vilket gör att jag kan gå upp kl 10:00 utan problem. Och på kvällen älskar jag att ha tid för mig själv, helt ensam kolla på en film eller några avsnitt av en serie, vilket jag gjorde igår, så himla dum, man tänker nej men bara ett avsnitt till det är ju så spännande så ett spelar ju igen roll? Men ett blir till två, tre osv. Tror jag tvingade mig själv att stänga av runt kl 03:00 inatt, fy på mig! Förhoppningsvis somnar jag bättre ikväll dock eftersom jag är så trött nu. Haha sen är det bara att hoppas på att det inte kommer för jobbiga kunder då kommer det säkert gå utför, nej, men det är klart att man blir mindre tålig. Well ska äta klart min mat sen dra ner igen. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0