- en rap är en rap

Rapade precis, har druckit mer vatten än vanligt kommer säkert behöva kissa två gånger i timman framöver.
JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT. Mina påsar under ögonen är inte att leka med fyfan alltså, det känns som jag går runt och halv sover och hänger inte riktigt med på vad som händer liksom.

Kundbemötandet är typ topp, eller kanske inte. Längtar tills jag slutar och får sätta mig på bussen=egen tid plus vila. Det är verkligen avslappnande att åka buss, ibland kan det vara lite väl hög ljudvolym men då är det bara att sätta på musik, ahh det är najs!

Men drar ju ner 14:00 sen är det bara till 17:30 kvar, men dom där timmarna känns evighetslånga plus att det är en seg dag idag, både för att jag är trött och för att det inte finns så många uppgifter i butiken idag, så får se vad jag får göra sen.

Innan lunchen gjorde jag en sk pic iallafall, man tar en av alla klädesplagg i den största storleken och hänger på en "häst" som det så fint kallas(är en klädhängare på hjul) för det ska bli omhängning snart, onsdag tror jag.
Well nu ska jag dricka upp det lilla vattnet som är kvar och försöka att inte somna resten av dan och hoppas på att den är över på ett naffs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0