- fuckit

Nytt år nya motgångar? Jag är alltid lika positiv!

Imorgon(senare idag) börjar jag praktisera på Lindex igen, i två hela månader, kill me. Jag bad min handledare om en månad i fall jag ville testa på något annat också(man har rätt till tre månaders praktik) vad har han då gjort? Jo självklart har han totalt skitit i att jag bad om en månad så jag skulle ha en månad kvar, och bokat in mig två månader på Lindex i stället, visst stället är toppen! Men jag ville testa något annat också.

Känner mig lite ledsen och typ nertryckt, ensam och,okej sjukt ledsen. Vet inte om det är bakfullheten eller söndags ångesten eller om det är det nya året med nya problem som tynger mig? Eller om det är att Movan dog eller att det snart är begravning.
Det känns som jag har ett bajslast med tunga grejer typ.
Ah på tal om gnäll-blogg-deluxe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0