- munk

Har uppsatt hår idag, domdomdomt! Händer aldrig in public men ville testa sån hära "munk-hårgrejs". Fick tips av Jullan att trixa ihop en själv med hjälp av en strumpa, blev ju alla tiders!

Alltså okej, rätt gött och slippa håret i ögonen MEN jag kan inte med mig själv i uppsatt, jag får minsta huvudet(till min kropp) i världshistorien typ. Visst kan ha uppsatt ibland enstaka fall men då har jag fluffat upp håret som fasiken innan så mitt huvud ser större ut :D Jag kan inte med tighta frisyrer, som är slät kammade och grejer(inte på mig iaf)

Anyhoooo nu ska jag dricka upp min festis och chilla lite sen ska jag glida ner igen, då blir lyftet sen ska jag packa upp varor antar jag.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0