- ost & gräslök

Lunch nu då, har plomberat massor med vinterkläder på morgonen och plockat upp nya varor, går rätt segt idag.

Vill åka hem typ nu dirr bara POFF! Skulle va liiiite fint! Eller okej ganska mycket! Gick upp lite tidigare idag så jag skulle kunna varva ner lite i soffan med mamma innan jag drog, det var fasiken sjukt värt.
Hur som helst! Är trött, tröttare och tröttast idag därför jag vill dra hem antar jag ELLER så är det för att jag är depp som vanligt haha så jävla dålig!

Hur som igen så äter jag riskakor! Så himla gott och så himla längesen jag käkade det alltså! Tog ost & gräslök den skulle tydligen va ny, inte smakade den gräslök och inte ost(imo) MEN gott vare allt!
Nu ska jag dricka upp mitt vatten sen kanske ta en till riskaka!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0