- sår

JAG BLIR TOKIG, okej, min näsa är så torr så en öknen skulle känna sig menlös! Känner mig som hon i reklamen som vägrar sluta hålla på och greja med näsan under något möte/föreläsning så säger snubben som håller i det hela, du behöver Nosoil! Haha, som alla vet alla reklamer i huvudet men förhoppningsvis vet någon vad jag menar i alla fall!

Den är torr visst, men den brukar inte bråka så mycket för det MEN idag alltså den kliar sönder och är asjobbig! Sen är den typ stel, eftersom den är så torr, så rör sig ansiktet känns det inte som näsan följer med liksom haha det är insane!!

Funderar på att trippa bort till Apoteket kvarstående stund av lunchen och köpa NOSOIL! Får fundera lite på det.
Nu ska jag i alla fall dricka upp min juice som var god like never before!
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0