- trubbel

Har haft en jävla dag. Först var bussen försenad 20 min sen kör busschauffören som en galning(vilket dom iofs oftast gör på länsbussarna) men idag var det halt som aldrig förr och redan en buss som hade vält. Man bara chilla kanske? Sen skulle jag köra på trafikskolan så¨pinade mig igenom timmarna innan lunch på Lindex, förkylningen var värre idag för att sedan bege mig till trafikskolan,allt gick super bra idag, så kul när man märker att man kommer framåt. Sen blev mamma påkörd idag,hon klarade sig fint men bilen blev skrot,kul. Så dagen har varit fram och tillbaka helatiden. Och väntar på varor från nelly och för första gången failar dom, det har gått "för" lång tid, ska dock vänta tills på onsdag innan jag hör av mig att mina varor inte kommit än, så hoppas dom kommer innan det och att jag har fått rätt storlekar och sånt där. Domdomdomt,så ingen praktik för mig imorgon tyvärr, får vara hemma och vila upp mig en dag minst sen får jag se hur det går! Intressant inlägg,YOU KNOW IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0