- alltid ensam kvar

Svårt, svårt, svårt, allt är svårt. Alla som jag bryr mig om flyttar. Alla. Typ. Snart flyttar väl mamma och pappa också. Jag vet att jag är sämst på att höra av mig till vissa men jag uppskattar verkligen dom jag har nära. Jag vet inte hur man gör för att behålla sina vänner? För just nu har jag ingen runt min ålder kvar i stort sätt, vill jag prata med någon om allt och inget, eller bara spela spicegirls och ta en cider med någon och skratta tills man inte orkar mer så går inte det. Jag kan inte gå ut, för jag har ingen vän kvar här som är 18+. Den jag har kvar är redan på väg härifrån. Visst vet att jag inte är helt ensam jag har några få dyrbara kvar. Men varför stack ni andra? Förlåt om jag inte är tillräcklig. Jag trodde bara inte att jag skulle va den som blev kvar. /verkligenheten-kom-ikapp-mig


Kommentarer
Postat av: Elin

det skulle vara kul att träffas nån dag!

2012-08-01 @ 10:47:11
URL: http://eeeelinpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0