- äntligen va fan!

Jäs! Äntligen funkar appendix(haha nej nej appen finns ju tydligen inte i ordlistan, så låt oss rätta det till appendix,fint) haha hur som! Har jobbat tis-fredag, jag är faktiskt lite mör nu, nästa vecka blir det bara tre dagar, men sen efter det jobbar jag sex dagar på raken, då kommer jag va lagom sliten framåt helgen! Men det blir fina fisken när lönen kommer! Handlade lite stuff idag på Lindex. Bl.a. ett par shorts! Och dom är helt awesome,150:- på rean. Ett långt linne/tunika fick följa med också,men den funderar jag fortfarande över. Haha jaja uppdaterade mest nu bara för uppdaterandes skull liksom och för att sätta appen på prov dirr! Så nu när jag har gjort det ska jag sova som fan! Sen imorgon ska jag minsann träffa Hannibanni, kalas bra! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0