- natt aktivitet!

Alltså, jag vet att jag kan greja mycket när jag sover speciellt om jag är helt utmattad när jag somnar eller om jag är orolig över något. Eller ja, iallafall vad mamma har sagt jag vet ju inte eftersom jag sover ;) MEN Inatt så himla knas, jag låg med två av mina favorit kuddar sen vaknade jag vid 3-4 och kände mig egoistiskt för att jag inte delade med dig av kuddarna(jag vet dock inte vem jag skulle dela med eftersom jag sov själv i sängen)men det hela slutade med att jag satte mig rak upp la kuddarna åt sidan i höjd med min mage i en prydlig hög, sa förlåt för jag inte dela med mig, la mig ner och somnade igen. Tänkte när jag vaknade att det bara var en dröm, men när jag kollade åt sidan, se där, låg högen med kuddar. Haha det är konstigt att det kan kännas helt självklart i drömmen men är helt knas egentligen. Min fina kudd-hög på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0