- sjukt, sjukt, sjukt!

Bara för att man är tjej är det INTE okej att tafsa. Blir så trött på killar som tror att vi finns där bara för att dom ska ha något att ta på. Det värsta, värsta med det hela är att killen som tog var inte S, är ledsen i hela hjärtat att killar är så pass respekt lösa. Visst, man ska inte dra alla över en kant, men efter helgen känns det som alla killar är svin. Så vad ska man göra, sluta gå ut? Neej. Tycker i så fall att killarna som inte kan hålla tassarna i styr skiter i att gå ut. Hur skulle det se ut om jag som tjej skulle börja tafsa på en kille bara så där? Kanske inte skulle va samma grej men det är fortfarande inte rätt. Och jag TROR det är mer vanligt att killar bara tar förgivet att det är okej än tjejer. För jävla dåligt är det i alla fall. Jag blir ofta inte arg, arg liksom, men fan vad jag ville slå till honom, ville slå honom så hårt och bryta hans ben i händerna så han inte skulle kunna använda dom. Jävla idiot! Idag kommer S hit i alla fall så då ska han få trösta mig och tycka synd om mig :< tur att det finns någon som är bra i alla fall, mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0